Startsidan / Ansök om auktorisation

Ansök om auktorisation

auktorisation-stadbranschen-sverige-application2

Auktoriserings­processen består av följande steg

  1. Gör din medlemsansökan till föreningen Städbranschen Sverige Ansök här
  2. Så snart din medlemsansökan är godkänd och årsavgiften för medlemskapet är betald går ni in via ”Mina sidor”, där hanterar ni ert medlemskap och er ansökan till auktorisationen. Mina sidor är ett administrativt dokumentverktyg för vårt samarbete
  3. När vi mottagit er ansökan i ”Mina Sidor” om auktorisering med den kompletterande dokumentation vi behöver, genomför vi en första grundkontroll
  4. Efter godkänd kontroll skickar vi ut ett avtal för digital signering till den hos er som har fullmakt att teckna verksamheten, i avtalet framgår villkor, kostnad för ansökningsprocessen men också årsavgiften
  5. När avtalet är signerat och avgifterna betalda, kontaktas er verksamhet av vår kontrollpart Ensucon AB för att boka in ett första möte i ansökningsprocessen. En process som vanligtvis är fysisk på plats hos er och olika lång och omfattande beroende på er verksamhet.
  6. När kontrollprocessen startat kommer ni kunna börja använda vår kvalitetssymbol både fysiskt och digitalt, den digitala versionen är länkad till ert certifikat hos oss.
  7. Över året och när ni är klara och godkända, sker löpande stickprov både fysiskt och digitalt.
  8. Varje år uppdaterar vi vårt samarbete och förhållande, till stora delar via ”Mina sidor” som alltid nås via vår hemsida!